" href="javascript:;">Responsive Advertisement

Πώς να φτιάξουμε κολοκύθα για το Halloween. How to make a Halloween pumpkin.

 

THE POST IS IN GREEK AND ENGLISH.

FOR OTHER LANGUAGES USE GOOGLE TRANSLATE  AT THE BOTTOM OF THE POST.





Πώς να φτιάξουμε κολοκύθα για το Halloween. How to make a Halloween pumpkin.


Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες σε αυτό το βίντεο σας δείχνω πόσο εύκολο είναι να φτιάξετε μία κολοκύθα για το Χάλογουιν. Είναι ένα έθιμο που αποκτήσαμε στην οικογένειά μου από τότε που το ζήτησε το παιδί μου. Την ημέρα του Χάλογουιν φτιάχνουμε δύο κολοκύθες μία για κάθε παιδί. Φτιάχνουμε και διάφορα γλυκά όπως τα κεκάκια Χάλογουιν που θα δείτε παρακάτω και αγοράζουμε σνακ Χάλογουιν. Και επίσης έχουμε και διάφορα παιχνίδια κατασκευές που είχε φτιάξει το παιδί μου όταν ήταν μικρός για να παίξουμε. Έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις από αυτήν την ημέρα.

Για να την φτιάξετε δείτε το βίντεο πιο πάνω, περιμένω σχόλιά σας και μια εγγραφή στο κανάλι μας, ένα σχόλιο ή ένα like θα μας βοηθούσε. 
Κάντε like και στη σελίδα μας στο Facebook "Min se mellie easy recipes". 


My dear friends, in this video I show you how easy it is to make a pumpkin for Halloween. It's a custom we've had in my family since my kid asked for it. On Halloween day we make two pumpkins one for each child. We also make various sweets such as the Halloween cupcakes you will see below and buy Halloween snacks. And we also have various handicrafts that my child made when he was little for us to play with. I have very fond memories of this day.

To make a Halloween pumpkin, watch the video above, I am waiting for your comments and a subscription to our channel, a comment or a like would help us. 
Like our Facebook page "Min se mellie easy recipes". 






Περισσότερες συνταγές για το Χάλογουιν.
More Halloween recipes.







Μια ματιά στις χριστουγεννιάτικες συνταγές μου.
A glimpse at my Christmas recipes.





For more check my Christmas recipes.
Για περισσότερες δείτε τις Χριστουγεννιάτικες συνταγές μου.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη